Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu

Cairns

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Oktober 2014 | Australië, Cairns

De laatste avond in Airlie beach was super leuk! Met een aantal mensen van fr Apollo boot uit gegaan. Wat een leuke kroegjes alllemaal. Ik heb zelfs nog leren salsadansen door een jongen die ook mee was. (Ik kan het nu nog niet maar het was wel leuk) Jammer dat ik weer verder moest, want ik had best nog een paar dagen in Airlie willen blijven.

Na een lange busreis (12 uur!) aangekomen. Dit is een wat grotere stad. Op zich wel een leuk stadje maar het hostel waar ik zit is vreselijk saai!Gelukkig heb ik maar plannen gemaakt voor dagen hier zodat ik iets te doen heb. Gisteren ben ik met de reef experience boot naar the great bbarrier reef geweest. 's Ochtends gedoken en 's middags gesnorkeld. Wat is het daar mooi zeg! Prachtig koraal en mooie gekleurde vissen. Een mega grote vis gezien van ongeveer een meter!

Vandaag ben ik naar Tjapukai gegaan. Dit is een park van een aboriginal stam. Het lijkt een beetje op het Archeon maar dan kleiner. Ik heb traditionele dans gezien, een plantaardige medicijnworkshop gehad, met boomerangs gegooid en een didgeridoo optreden gezien. Ook is mijn gezicht beschilderd. In de pauze vroegen de aboriginals of ik bij hen kwam zitten en dus heb ik gezellig met hen zitten kletsen. Ook heb ik een één of andere vieze bes gegeten die blijkbaar heel goed voor je is.. die boden ze me aan dus ik heb het maar geprobeerd.

Vanavond vlieg ik naar melbourne waar ik dan morgen vroeg aankom. Gelukkig want ik heb Cairns ondertussen wel gezien!

  • 30 Oktober 2014 - 18:33

    Mama:

    Klinkt weer leuk en gezellig. Op naar Melbourne. X mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 97330

Voorgaande reizen:

06 April 2019 - 22 April 2019

Rusland

06 Februari 2019 - 11 Februari 2019

City trip Madrid

17 Juli 2018 - 31 Juli 2018

De Dominicaanse Republiek

10 Februari 2018 - 15 Februari 2018

Fes in Marokko

31 Oktober 2017 - 05 November 2017

Visiting Henriette in Glasgow

21 September 2017 - 26 September 2017

Barcelona

03 April 2017 - 13 April 2017

Visiting friends

19 Juli 2016 - 28 Augustus 2016

Peru!

11 September 2015 - 22 Oktober 2015

Roemenië

02 Oktober 2014 - 06 Juni 2015

Down under & ZO Azië

Landen bezocht: