Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 November 2014 | Australië, Melbourne

I love Melbourne! Overal straatmuzikanten, leuke cafés, eettentjes en hele vriendelijke mensen. Je ziet dit eigenlijk wel in heel Australië, maar nog meer in een grote stad zoals Melbourne. Eigenlijk heb ik de laatste paar dagen niet zo veel gedaan. Alleen wat rondgelopen door de stad en warme chocomel met bananabread gegeten bij een leuk café. Vlakbij mijn hostel komen 's avonds pinguins aan land dus die heb ik natuurlijk wel even bekeken.

Verder heb ik hier wel Halloween gevierd en dat was wel heel leuk! Ook heb ik Mimi, een japanse vrouw die ik op Fraser island heb ontmoet, weer gezien. Eergister hebben we samen Japans gekookt en gistter zijn we gezellig uit eten geweest in Chinatown.

Ik ben precies op het goede moment in Melbourne want nu is het horseracing event van het jaar aan de gang, de Melbourne cup. Je ziet overal vrouwen in jurken met hoedjes en mannen in pakken die erheen gaan. Ook was er een parade gister voor de cup. Super gaaf! Leuk om dat toevallig mee te maken want ik liep gewoon door de stad en toen liep ik er tegen aan. Morgen is jammer genoeg al weer mijn laatste dag in Melbourne!

• 04 November 2014 - 09:20

Martin:

Lekker relaxed moppie, doe je goed.
    Veel leuks te zien en mee te maken, pinguïns als op New Zeeland, leuk.
    Veel plezier nog in Australie.

• 04 November 2014 - 20:24

Miriam:

Even relaxed. Ook wel lekker toch. Geniet nog van je laatste dagen in Australië. Dan op naar NZ. xx mama

• 04 November 2014 - 23:17

Cella:

Volgens mij moet ik Australië ook op mijn to do list zetten.... klinkt weer super! X

• 07 November 2014 - 12:50

Ilona:

Leuk om te lezen dat je zo lekker geniet!!! Even wat rust klinkt ook niet gek

• 08 November 2014 - 10:03

Marion Roosenbrand :

Hoi Lisa,
    Wat een heerlijk avontuur voor je. Fijn dat je zo lekker geniet. Melbourne is zeker een hele leuke stad, maar Australie is zo groot en er is zo veel te zien!! Veel plezier nog xx