Meeting up with mum - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu Meeting up with mum - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu

Meeting up with mum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 December 2014 | Nieuw Zeeland, Whangarei

De laatste dagen in Queenstown waren heel erg leuk! Hannah en ik hebben meegedaan aan een pubcrawl. Dit is een soort kroegentocht. We zijn ook naar de icebar gegaan, een bar die helemaal gemaakt is van ijs! Verder zijn er in Queenstown heel veel leuke barren met livemusic dus we hebben onze tijd daar dan ook vooral besteed aan uitgaan. Ook hebben we de Queenstoen Hill beklommen en gingen we met de gondel een andere berg op. Op die berg deden we de luge, dat is een mix tussen een kartbaan en een rodelbaan. Super gaaf en zelfs nog een mooi uitzicht tijdens het racen!

Afscheid genomen van Hannah om naar Auckland te vliegen om mam op te halen van het vliegveld. Hartstikke leuk om haar weer te zien en ook Marion en Gary weer te zien. Voor mijn verjaardag zijn we gaan brunchen in wynyard, een deel van Auckland met een haven. Marion had 's middags een high tea geregeld. Heel lief van haar! De dag erna zijn we naar de Victoria market geweest en 's avonds naar Franklin road. Een straat vol met kerstversiering. Leuk om te zien.

Gisterochtend hebben we eerst yoga gedaan en 's middags met de bus naar Whangarei. Het regent nu al twee dagen non stop, maar vanochtend hebben we toch maar even gebikkeld en hebben we een wandeling bij de Whangarei falls gemaakt en daarna de stad in gegaan. Nu weer lekker opgewarmd.

• 16 December 2014 - 23:13

Kirsten:

Goed gedaan bikkels. Tijd samen is herinneringen maken.

• 17 December 2014 - 12:51

Cella:

Een bijzondere en gezellige verjaardag zo ver weg! En inmiddels schijnt de zon.. gezellig hoor samen op reis! Op naar Bay of Islands!