Our roadtrip and back in Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu Our roadtrip and back in Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu

Our roadtrip and back in Nelson

Blijf op de hoogte en volg Lisa

01 Mei 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

De trip naar het zuiden met Rory was heel gezellig. Onze eerste stop was Punaikaki waar we de pancake rocks hebben bekeken. We hebben 1 nachtje in Franz Josef geslapen, want dat was in ongeveer in het midden van Nelson en Queenstown. Het is een lange rit in de auto, maar met de muziek aan maakt dat niet uit. Queenstown was zoals altijd super leuk en er is altijd iets gaande! Dit keer waren er acrobaten aan de waterkant. Rory is een ijshockeyspeler in Canada dus we zijn samen naar de schaatsbaan gegaan. Echt heel erg leuk en best wel cool om te zien hoe goed hij kan schaatsen. We zijn uiteindelijk al na 2 nachtjes terug gegaan, want Rory had de kans om zijn auto te verkopen in Christchurch dus de volgende dag daarheen gegaan. Het was echt heel gemeen, want in Christchurch aangekomen kregen we een berichtje dat ze toch niet geinteresseerd was in de auto dus we hadden voor niks onze roadtrip ingekort. Uiteindelijk niet zo heel erg, want we hebben het heel erg naar ons zin gehad hier in Nelson en de auto is ook verkocht! Rory doet overal stuntbiking en ik ben ineens vanalles aan het bakken.

Het hostel in Nelson is nog steeds geweldig. Ik ben goed bevriend geraakt met de tijdelijke managers dus ik werk hier nu voor de komende weken samen met Adrienne (Duits). We werken 2 uurtjes per dag voor accomodatie dus dat scheelt weer een beetje. Ondertussen voelt Nelson echt als mijn tweede thuis dus ik ben blij dat ik hier nog een tijdje kan blijven. Het is wel heel jammer dat Rory vandaag is vertrokken. We zijn in korte tijd goede vrienden geworden en hij was in dit hostel sinds het begin dus het voelt een beetje gek om na 3 weken samen ineens zonder hem hier te zitten. Gelukkig zijn er nog veel mensen hier waarmee je in korte tijd close wordt aangezien je samen woont. Ook is Nelson bekent als 'sunny capital' dus we hebben bijna altijd goed weer!!