Lima, Huacachina en Ica - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Lisa - WaarBenJij.nu Lima, Huacachina en Ica - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Lisa - WaarBenJij.nu

Lima, Huacachina en Ica

Blijf op de hoogte en volg Lisa

31 Juli 2016 | Peru, Huacachina

De laatste paar dagen in Lima waren echt top! Op onafhankelijkheidsdag ben ik met Estefania's familie uit eten geweest bij een traditioneel Peruaans restaurant. 's Avonds gingen we naar haar tante want hun Franse bulldog was jarig en in Peru zijn de hondjes net hun kinderen. Ze dragen jasjes en voor Lui (de hond) zijn verjaardag hadden ze ook een taart gebakken.

Gisteren ben ik vertrokken uit Lima, richting Ica. Helaas bleek het hostel dat ik geboekt had bij aankomst toch vol te zitten... dus ik ben naar Huacachina gegaan. Een oase midden in de woestijn. Vanochtend heb ik een buggy tour gedaan. Hierbij ga je met een soort racewagen de duinen door. Echt heel erg gaaf!

Vandaag toch naar Ica want morgen gaat mijn bus vanaf hier naar Nasca. Ica zelf is niet bijzonder, heel klein en eigenlijk is er niks te doen.

• 01 Augustus 2016 - 14:33

Mama:

Hoi schat, weer lekker on the road. Paar dagen sightseeing. Hoe is het met de Spaanse les? ? Je geniet volop. Hier alles goed. Wij vertrekken morgen naar Zweden. We appen of smsen. Dikke kus mama.

• 04 Augustus 2016 - 10:37

Sandra:

Hey Lisa, weer lekker op reis? Nog eventjes en je hebt straks de hele wereld gezien!! Ik wens je heel veel plezier, geniet er lekker van. Voor je het weet begint de studie weer. Groetjes van ons allemaal, xx