Werken in the Shortbread cottage - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu Werken in the Shortbread cottage - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu

Werken in the Shortbread cottage

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 Mei 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

Ondertussen zit mijn derde werkweek in de Shortbread cottage er al bijna op. Onze shortbread 'familie' is vanaf zondag niet meer zoals het was, want 2 van ons gaan verder reizen. We hebben het de afgelopen weken heel gezellig gehad. Ik heb een lasagna avond georganiseerd voor heel het hostel en een Nederlandse avond met hutspot. Iedereen vond de Nederlandse hutspot super lekker! Dus dat was een groot success! Verder heb ik ook boterkoek voor ze gebakken en ook dat was een success.

Verder spreek ik gezellig af met Claire, iemand die hier in Nelson woont. We hebben vorige week opgetreden in een café in de stad. In de weekenden ga ik altijd naar de markt, want ze hebben een Nederlandse kraam waar ze oliebollen verkopen! Op zondag is er een tweedehandsmarktje die ook altijd super leuk is.

Gisteren was een van de meiden hier jarig dus we hebben haar 's ochtends verrast met cadeautjes en 's avonds zijn we uit eten gegaan bij een vegetarisch restaurant. We hebben ook een barista cursus gedaan. Dat was wel heel gaaf, want we kregen les van de nummer 1 barista in de wereld in 2003. Ze is nu jurylid is bij de wereldkampioenschappen. Ik wist niet eens dat er wereldkampioenschappen waren voor koffie maken, maar ze maakt echt hele mooie en (blijkbaar) lekkere koffies al drink ik zelf nog steeds geen koffie.

  • 17 Mei 2015 - 19:36

    Miriam:

    Hoi schat, dat klinkt allemaal weer heel gezellig. Leuk om te lezen dat je zo lekker aan het koken ben. Zullen ze wel blij mee zijn denk ik.
    Geniet nog lekker verder. Dikke kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 97521

Voorgaande reizen:

06 April 2019 - 22 April 2019

Rusland

06 Februari 2019 - 11 Februari 2019

City trip Madrid

17 Juli 2018 - 31 Juli 2018

De Dominicaanse Republiek

10 Februari 2018 - 15 Februari 2018

Fes in Marokko

31 Oktober 2017 - 05 November 2017

Visiting Henriette in Glasgow

21 September 2017 - 26 September 2017

Barcelona

03 April 2017 - 13 April 2017

Visiting friends

19 Juli 2016 - 28 Augustus 2016

Peru!

11 September 2015 - 22 Oktober 2015

Roemenië

02 Oktober 2014 - 06 Juni 2015

Down under & ZO Azië

Landen bezocht: