De eerste dag down-under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu De eerste dag down-under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu

De eerste dag down-under

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Na een lange en vermoeiende reis van 33 uur eindelijk in Sydney! Toen ik net aankwam had ik het even helemaal gehad en ik was zo moe, maar gelukkig is dat weer bijgetrokken. Het chili blue hostel is zeker niet luxe, maar wel prima. Ik heb gelukkig aardige kamergenootjes. 'S middags ben ik door nienke (een meisje dat ik heb leren kennen op de camping in Frankrijk) rondgeleid door sydney. Eigenlijk al best veel gezien, the opera house, the harbour bridge en the royal gardens.
Morgen even naar een reisbureautje om wat plannen te maken voor de komende dagen en maandag met Nienke en haar vriendinnen mee naar Taronga zoo.

• 04 Oktober 2014 - 15:00

Nikie:

Heel veel plezier!! Geniet ervan en doe voorzichtig! Xx

• 04 Oktober 2014 - 17:50

Kirsten:

Hi Lisa,
    Fijn dat je heenreis goed gegaan is. Leuk dat je daar al een bekende hebt ontmoet. Veel plezier in de dierentuin. Het is/was toch dierendag.

• 04 Oktober 2014 - 19:13

Irma En Reinier:

Hoi Lisa,

Goed te horen dat je goed bent aangekomen en gelijk al een rondleiding door Sydney, super. Welterusten voor straks.

Heel veel plezier.
    Liefs en een dikke kus van ons.
    Reinier en Irma

• 04 Oktober 2014 - 22:54

Mama:

Hoi Lieverd, nou blij dat je weer een beetje bijgekomen bent. Gezellig dat Nienke er zit en je gezellig een dagje met haar en haar vriendinnen naar de dierentuin gaat. Plan maar wat leuke uitstapjes via het reis bureau. Gaat helemaal goed komen met jou daar down under. Geniet met volle teugen. Ik heb ook een gezellige dag gehad vandaag.
    Liefs mama

• 04 Oktober 2014 - 23:53

Cella:

Begrijpelijk dat je het even gehad had... wat een reis! Nu veel zien en doen.. en genieten! X Cella

• 05 Oktober 2014 - 17:57

Judy:

Goed om te horen dat je goed bent aangekomen en je de eerste dingen al weer hebt verkend! Geniet Lisa en veel plezier!!!!