Byron Bay en Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu Byron Bay en Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu

Byron Bay en Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Oktober 2014 | Australië, Brisbane

Bij aankomst in Byron Bay werd ik onverwachts opgewacht bij de bushalte door een aantal mensen van het holiday village hostel! Wat een warm welkom. Het hostel was echt zoals de naam zegt een soort klein dorpje. Elke kamer een had deur naar buiten en in het midden grote picknicktafels en een super mooi zwembad. De eerste dag in Byron heb ik de rest van mijn tijd in Australie uitgestippeld en wat trips geboekt bij het reisbureau. Rond het avondeten viel het wel even tegen, aangezien byron het drank en drugsparadijs van Australie is, maar gelukkig nog een hele leuke avond gehad want ik ben met de Noorse meiden die ik in Sydney heb leren kennen gaan stappen bij Woody's. Dat is de plaatselijke surfclub. Maar goed, je gaat natuurlijk naar Byron Bay vanwege het mooie strand! Dus dat heb ik de tweede dag maar gedaan, behoorlijk verbrand dus dat is wel jammer. Ook ben ik met de Noorse meiden naar de uitkijktoren gelopen en ook nu weer dolfijnen gezien!

Vanochtend ben ik met de bus naar Brisbane gereisd. Echt een leuke stad! Er is omdat in deze stad geen natuurlijk strand is een strand gemaakt in het midden van de stad. Super gaaf! Want wat is een stad zonder strand?! Morgen de stad verder verkennen!

• 13 Oktober 2014 - 16:19

Leon:

Hee Lisa
    klinkt goed allemaal, veel zien en beleven. geniet er van.

grts LenS

• 13 Oktober 2014 - 17:56

Miriam:

Klinkt allemaal leuk hoor. Al veel gedaan. X mama

• 13 Oktober 2014 - 19:16

Cella:

Leuk zo'n welkom! Klinkt weer goed. Veel plezier in Brisbane..en goed smerrn he! X

• 13 Oktober 2014 - 20:56

Johan Roos:

Leuk Lisa geniet ervan en let goed op neem een paar foto's van de dolfijnen hoe je haaks je ooompie
    Johan

• 14 Oktober 2014 - 13:29

Ilona:

Zo te lezen geniet je lekker!!! Super fijn voor je!!!
    Xxx