Last days in Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu Last days in Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa - WaarBenJij.nu

Last days in Australia

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 November 2014 | Australië, Sydney

Jammer genoeg voelde ik me maandag en dinsdag niet zo lekker dus toen heb ik niet zo veel gedaan. Overdag door de stad gelopen, verder in het hostel wat gelezen en vroeg naar bed. Gelukkig voelde ik me woensdag stukken beter want toen ging ik naar de blue mountains, een natuurpark op een 2 uur afstand van Sydney. Yasser en Neil, 2 jongens die ik ontmoet heb op de Whitsundaysboot, kwamen me 's ochtends met de auto ophalen en toen zijn we er samen heengereden. Een drie uur durende wandeltocht was het helemaal waard want het uitzicht was prachtig! 's Avonds naar een plaatselijke pub geweest met een open podium en natuurlijk zelf ook nog gezongen, ook Neil deed een nummer en hij bleek een supergoede zanger te zijn.

Donderdag weer terug naar Sydney en ik kon bij hen in het appartement slapen dus dat is wel even lekker. Een heel mooi appartement met uitzicht over bondi beach dus dat is wel even wat anders dan een hostel. 's Avonds uit geweest en naar een karaokebar. Hele toffe avond en bij terugkomst de zonsopgang gekeken voordat we gingen slapen. Verder samen nog filmpjes gekeken en lekker gerelaxt. Het waren super gezellige dagen met hen en ik ga ze missen!

Nu op het vliegveld wachten op mijn vlucht naar Christchurch. Het einde van mijn Australie avontuur. Een gave tijd gehad!

• 16 November 2014 - 10:17

Femke:

Lisaa! Ik ben deze hele week in Sydney geweest! Wist niet dat jij hier ook was?! :0

• 16 November 2014 - 12:16

Kirsten:

Hoi Lisa,
    Fijn om te lezen dat je het nog steeds leuk hebt. En dat je ook nog steeds leuke, lieve mensen ontmoet. Gisteren heeft je moeder nog over je reis verteld toen we Franka's verjaardag vierden. We hebben aan je gedacht. Veel plezier nog en nog eventjes wachten en dan is je moeder ook bij. Dan kunnen jullie samen genieten. Groetjes van ons 3en.

• 16 November 2014 - 13:05

Miriam:

Dat was een mooie afsluiting van je Australië vakantie. Tot gauw in Nieuw Zeeland. Geniet van het zuidereiland.
    Dikke kus, mama

• 16 November 2014 - 22:05

Sandra:

Wat een leuke verhalen Lisa! Mis je ons nog een beetje? ;-)

• 16 November 2014 - 23:03

Lisa :

Femke!! Dat hadden we echt moeten weten! Wat stom!

• 16 November 2014 - 23:03

Lisa :

Sandra, tuurlijk! Het is hier wel heel leuk maar af en toe zou ik toch iedereen wel weer even willen zien.