Napier en Rotorua met femke! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu Napier en Rotorua met femke! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu

Napier en Rotorua met femke!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

De Tongariro crossing was echt geweldig! Super mooi weer en prachtig uitzicht. Het was een lange wandeling maar het was het zeker waard. Na Turangi ben ik naar Napier gegaan. Behalve twee jongens uit Zweden was iedereen in het hostel Duits. Ik ben dus vooral met hen opgetrokken. Napier is een heel klein schattig stadje met veel Art Deco gebouwen en elementen. De laatste dag ben heb ik een tractortocht over het strand gedaan naar de Jan van Gent kolonie. Ik wilde het eigenlijk lopen, maar het was best ver en sunds de crossing kan ik niet echt meer goed lopen. Mijn enkel weer overbelast dus maar een paar dagen proberen rust te houden.

Sinds gister ben ik in Rotorua waar Femke ook was! Het was hartstikke gezellig om bij te praten en alle verhalen uit te wisselen. 's Avonds een pizzaatje gegeten en vanochtend zijn we samen naar Wai-o-tipu geweest. Dit is een park vlakbij Rotorua met geisers, knalgekleurde meren en modderpoelen. Inmiddels is Femke weer verder gegaan en ga ik plannen maken voor de komende dagen!

• 03 Februari 2015 - 18:58

Miriam:

Echt goed dat je die lange wandeling hebt gedaan. Echt balen van je enkel. Hoop dat rust zorgt dat het weer goed komt.
    Lekker bijgekletst met Femke en nu voor de laatste week inNieuw Zeeland nog plannen maken. En dan op naar Azie.
    Veel plezier nog xxx mama