Back in Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu Back in Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu

Back in Nelson

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 April 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

De tweede dag in Takaka ben ik gaan paardrijden over het strand. Geweldig! Een super mooie zonnige ochtend en lieve paarden. 's Middags ben ik samen met een nederlandse en een engelse jongen naar grotten gegaan vlakbij. Het was een hele stijle vermoeiende wandeling maar het was het zeker waard. Echt prachtig! Donderdag weer met de bus terug gegaan naar Nelson.

Vrijdag was er een feestje bij Bailey thuis in Wakefield (een van de vrienden van de jongens die ik in Wellington ontmoet had). Gezellig gebbq'd! Zaterdag ben ik met 5 jongens en 1 meisje gaan kamperen bij Hori Bay dus het werd vooral een jongens weekend. Het was wel heel erg gaaf. Ik heb op een quad bike gereden en ik heb geschoten, want ze hadden een jachtgeweer. Eigenlijk wilden ze ook nog gaan vissen, maar gelukkig was het water te wild :) Gisteravond weer een feestje bij Bailey thuis dus het was een heel gezellig weekend. Ik ben nu plannen aan het maken om verder te gaan maar ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik heen wil.

• 06 April 2015 - 11:05

Miriam:

Als je het echt niet weet?... Ha, ha dat wil je niet horen. Succes met bedenken. Ik heb ook geen suggestie. Je hebt al veel gedaan en gezien. Misschien nog ergens een baantje zoeken? Succes.
    xx mama

• 06 April 2015 - 11:19

Lisa :

Ik ga naar picton om Hannah weer te zien. Nog lang niet naar huis mam!

• 06 April 2015 - 21:10

Sandra:

Oh, lekker paardrijden op het strand! Heerlijk!!