Coromandel and Whitianga - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu Coromandel and Whitianga - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa - WaarBenJij.nu

Coromandel and Whitianga

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

De kerst hier was hartstikke gezellig. Kalkoen uit de oven en eye-filled gegrild op de BBQ. Heel erg lekker. Boxing day (2e kerstdag) naar de boxing day horse races geweest. Nog gewed op een paard, maar natuurlijk niks gewonnen. De dag erna zijn mam en ik met de bus naar Coromandel town gegaan. De eerste dag het dorpje verkent. Schattig klein met een aantal artgalleries. De tweede dag naar het strand gefietst. Blauwe billen, want het zadel was keihard! Ook nog een wandeling gemaakt met een heel mooi uitzicht.

Daarna zijn we naar Whitianga gegaan waar we in een backpackers hostel zaten aan het strand. Waitangi is een heel leuk stadje. Op oudejaarsavond zijn we naar een café gegaan met livemuziek. Heel erg leuk. Ik ben daarna nog met twee jongens (alletwee Sam) naar een ander feest gegaan en mama ging met mensen uit melbourne naar een andere pub. Deze mensen hebben ons ook uitgenodigd voor een etentje bij hun beachhouse dus dat was ook hartstikke gezellig. Op de terug weg helemaal natgeregend maar gekukkig was het verder de hele avond mooi weer. Op nieuwjaarsdag zijn we naar hot water beach gegaan. Wat een drukte! Lekker uitgerust op het strand want het was prachtig weer. Gisteren weer terug naar Auckland. Eerst de stad in gegaan en een beetje geshopt voor souvenirs zodat mam die mee naar huis kan nemen! Vanochtend ook nog wat gewinkeld en 's middags gefietst naar Devonport. Een andere wijk in Auckland. Het is vandaag ook Gary's verjaardag dus 's avonds zijn Dion en Sian nog langs geweest. Was erg gezellig. Morgen naar de Takapuna sunday market en daarna weer lekker naar het strand.

• 03 Januari 2015 - 12:21

Kirsten:

hallo meiden, wat fijn dat jullie het nog steeds heel leuk hebben
    De feestdagen horen gezellige dagen te zijn. Hier was het ook gezellig. I dag sneeuw. Nu regen en wind. Laatste weekend vd vakantie. Geniet er nog van die dagen samen. Ik ben dinsdagmiddag op het vliegveld.
    Veel plezie